martes, 30 de mayo de 2017

Cemu v1.8.0.b

Nueva versión final de este emulador de Wii U que va mejorando cada vez más pero por ahora empiezan a funcionar bien algunos juegos, es algo lento todavía pero progresa muy rápido.

Características:
- Puede correr imágenes de Wii U encriptadas (WUD) y archivos RPX/RPL
- Resolución Interna es  1920x1080 (Si el juego la soporta)
- Sin optimizar. Espera bajos framerates y largos tiempos de carga.
- Funciona sólo en Windows x64 . puede que en otras plataformas posteriormente.
- Requerido OpenGL 3.3

CAMBIOS:
- Posibilidads de usar shaders por separado
- Añadido scaner de memoria
- Mejoras gráficas
- Pequeñas optimizaciónes

En detalle:

# New in 1.8.0b:

general: Fixed a bug in calculation of fullscreen window size

GX2: Fixed crash caused by out-of-bounds vertex attribute locations

# New in 1.8.0:

general: Added memory scanner (search and filter for values)
general: If Cemu is maximized to fullscreen, it will remain on the same monitor rather than defaulting to the primary monitor

RPL: Optimized loading of RPLs

GX2: Cemu now uses separable shaders
Vertex, geometry and pixel shaders are split into separate and independent programs rather than bundling them into sets
This change breaks compatibility with pre-1.8.0 shader caches and graphic packs (if they contain shaders)

GX2: Added support for using the same texture multiple times with different sampler parameters during a single drawcall
GX2: Graphic pack texture rules will automatically scale gl_FragCoord
GX2: Implemented shader instructions RECIPSQRT_FF and RECIP_FF
GX2: GPU7 shader decompiler will output slightly more optimized GLSL code
GX2: Better detection for invalidation of data in Streamout cache
GX2: Optimized frequently used GX2 API
GX2: Optimized texture decoding
GX2: Added command line option '-nsight' to allow debugging via NVIDIA Nsight



Página oficial:
http://cemu.info/

Download:
http://cemu.info/releases/cemu_1.8.0.zip



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