lunes, 1 de mayo de 2017

Cemu v1.7.5

Nueva versión final de este emulador de Wii U que va mejorando cada vez más pero por ahora empiezan a funcionar juegos, es algo lento todavía pero progresa muy rápido.

Características:
- Puede correr imágenes de Wii U encriptadas (WUD) y archivos RPX/RPL
- Resolución Interna es  1920x1080 (Si el juego la soporta)
- Sin optimizar. Espera bajos framerates y largos tiempos de carga.
- Funciona sólo en Windows x64 . puede que en otras plataformas posteriormente.
- Requerido OpenGL 3.3



CAMBIOS:
- Más exacta la emulación de FPU
- Optimizaciónes
- Arreglos

En detalle:

# New in 1.7.5:

CPU/Interpreter: Improved accuracy of various floating point operations (including correct handling for

PPC's non-ieee mode)
CPU/JIT: Added experimental support for PPC's non-ieee mode
CPU/JIT: Optimized loops and branches by caching CR0 in x64 flags register if possible

RPL: Fixed a crash caused by too large SDA areas

GX2: Various optimizations for the graphics backend, including:
... optimizing the algorithm for vertex/uniform/streamout cache lookup
... avoiding all redundant GL state changes
... implementing OpenGL DSA for textures
... other micro optimizations throughout the entire code
GX2: Fixed a bug leading to corrupted shader cache files
GX2: Rendering to SNORM textures is now correctly handled on Nvidia GPUs
GX2: Fixed a bug in GX2ClearBuffersEx() and GX2ClearDepthStencilEx() where depthbuffer->clearDepth was

set to the incorrect value
GX2: Fixed crash caused by unsupported vertex/geometry shader mode
GX2: Added experimental mode 'min' for game profile option 'accurateShaderMul' (see

gameProfiles/example.ini for details)
GX2: Modifying the 'accurateShaderMul' game profile option now invalidates precompiled shaders

Página oficial:
http://cemu.info/

Download:
http://cemu.info/releases/cemu_1.7.5.zip


No hay comentarios:

Publicar un comentario