miércoles, 15 de marzo de 2017

RPCS3 v0.0.2

RPCS3 es un  emulador de código abierto de Sony PlayStation 3 y debugger programado en C++ para Windows y Linux.El emulador empezó a desarrollarse a principios de 2011 y utiliza como modos para renderizar los gráficos el DirectX 12, Vulkan y OpenGL. El emulador llega empezar y en algunos casos es capaz de correr algunos juegos comerciales y PlayStation 3 SDK demos. Muchos más títulos se van añadiendo a la lista de compatibilidad y empezando a ser jugables gracias a nuestros contribuidores. El código fuente de RPCS3 es público en nuestro GitHub. Puedes encontrar las últimas revisiones compiladas en  AppVeyor o compilarlas tu mismo.

Poe ahora empiezan a funcionar algunos juegos pero la velocidad al menos del sonido es bastanjte lenta pero parece que puede ir mejorando más rápido ya que ahora se puede dedicar al emulador a tiempo completo si quereis apoyalo y ayudar en su desasrrolo puedes hacerlo en su página de patreon:
https://www.patreon.com/Nekotekina

REQUISITOS MINIMOS:
- Windows 7 64-bit or greater / Linux 64-bit.
- A modern x64 processor with SSSE3 support.
- A GPU that supports OpenGL 4.3 or greater.
- Minimum: 4GB of RAM. Recommended: 8GB of RAM or greater.
- Microsoft Visual C++ 2015 redistributable.
- PlayStation 3 PS3UPDAT.PUP system software file.
- PlayStation 3 self-dumped games or applications.
- Storage requirements will expand depending on installed PlayStation 3 software.
- We do not support piracy. All system software should be self-dumped.

GUIA.
https://rpcs3.net/quickstart


CAMBIOS:

PPU/SPU
– PPU LLVM AOT recompiler reimplemented
– PPU LLVM caching implemented
– PPU thread scheduler implemented
– PPU breakpoints reimplemented
– PPU analyzer improved
– Various LV2 system improvements
– IdManager improvements
– Debugger fixed and enhanced
– PPU/SPU accuracy improvements

Memory
– Memory system cleanup
– sys_memory_get_page_attribute improvements
– sys_mmapper improvements

Graphics
– A LOT of bugfixes and accuracy improvements for all Graphic backends. (There were really a lot of improvements here and we can’t list them all!)
– Shader decompiler improvements
– Several RSX bugfixes and accuracy improvements

HLE
– Major sys_net improvements
– cellOsk implemented
– cellVDec fixes and improvements
– Several other small improvements

Input
– MMJoystick implemented

Linux
– Several Linux specific bugfixes were made. Some are still being worked on as there are still a few Linux specific bugs.

Vita
– Initial package unpacking implemented
– Small Interpreter improvements

Logging
– Logging system cleanup
– TLS bugfixes and improvements

Misc
– Automatic LLE loading
– MSELF, SDAT, EDAT, SPRX: Decryption on the fly!
– Firmware update file (PS3UPDAT.PUP) installer
– XAudio fixes
Many other unlisted bugfixes and improvements

Página oficial:
https://rpcs3.net/

Descarga.
https://ci.appveyor.com/api/buildjobs/21flqi2cftfm13lp/artifacts/rpcs3-v0.0.2-2017-03-14-f73adf0d_win64.zip



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