Características:
- Puede correr imágenes de Wii U encriptadas (WUD) y archivos RPX/RPL
- Resolución Interna es 1920x1080 (Si el juego la soporta)
- Sin optimizar. Espera bajos framerates y largos tiempos de carga.
- Funciona sólo en Windows x64 . puede que en otras plataformas posteriormente.
- Requerido OpenGL 3.3
CAMBIOS:
– Mejoras de sonido
– Añadido el wiimote a la lista de controles emulados
– Añadido el soporte de unicode para el software de teclado
– Algunos pequeños arreglos de fallos y mejoras
En detalle:
– general: Updated game profiles
– general: Added more logging options and cleaned up logging menu a bit
– general: Enabling online mode now requires all ccert/scert files
– input: Added support for emulating Wiimote controllers using keyboard/usb-controllers (no native support yet!)
– input: Reworked the input settings window to open a lot faster
– coreinit: Fixed MEMAllocFromExpHeapEx not handling negative alignment correctly
– coreinit: Fixed MEMGetAllocatableSizeForExpHeapEx sometimes returning the wrong size
– coreinit: Added API MEMCreateUserHeapHandle(), OSCopyFromClipboard()
– coreinit: Fixed a potential crash in FSReadFile/FSReadFileAsync when the specified length is zero
– AX: Rewrote snd_core2 audio driver
– AX: Added snd_core1 API AXGetMaxVoices(), AXSetVoiceSamplesAddr()
– GX2: Reduced shader compile time and RAM usage for Nvidia GPUs
– GX2: Added support for creating cube-map views into 2D array textures
– GX2: Added support for more vertex attribute formats
– swkbd: Added support for Unicode input + some minor tweaks
– nlibcurl: Fixed a crash bug in curl_multi_perform
Página oficial:
http://cemu.info/
Download:
http://cemu.info/releases/cemu_1.11.5.zip
No hay comentarios:
Publicar un comentario