martes, 28 de noviembre de 2017

Cemu v1.11.1

Nueva versión final de este emulador de Wii U que va mejorando cada vez más pero por ahora empiezan a funcionar muchos  juegos, es algo lento todavía pero progresa muy rápido.

Características:
- Puede correr imágenes de Wii U encriptadas (WUD) y archivos RPX/RPL
- Resolución Interna es  1920x1080 (Si el juego la soporta)
- Sin optimizar. Espera bajos framerates y largos tiempos de carga.
- Funciona sólo en Windows x64 . puede que en otras plataformas posteriormente.
- Requerido OpenGL 3.3

CAMBIOS:
– Mejorado el  recompilador PPC recompiler
– Mejorado el soporte online
- Arreglados fallos gráficos
- Mejorada la compatibilidad
– Implementación del ErrEula (Sistema de mensajes de Wii U’s)
- Algunos arreglos variados



En detalle:

– general: Improved online support, as a consequence Cemu now requires all ccert and scert files to be dumped
– general: Input window should open faster
– general: Improved error description when file copy operations fail (save migration and update/DLC installer)
– general: Cemu will generate meta folder for saves if not already present (necessary to identify saves)
– general: Updated application and window icon
– general: Updated game profiles
– PPC/JIT: New global linear-scan register allocator
Previous register allocator would only look at blocks of uninterrupted instructions,
while the new RA can allocate registers across branches and loops,
resulting in code with far less memory read/writes.
If you know x64/ppc asm and want to see an example, check this link:
http://cemu.info/changelog/cemu1.11.1_ra.txt
– PPC/JIT: Use BMI2 SHRX/SHLX for PPC SRW/SLW (if supported)
– PPC/JIT: Detect and replace common ADDIC+SUBFE pattern with x64 optimized code
– coreinit: Added missing MEMCreateUnitHeapEx, MEMDestroyUnitHeap exports
– coreinit: Fixed bugs in memory heap implementations
– coreinit: Added API MEMGetNthListObject, MEMGetPrevListObject, MEMPrependList, MCP_GetSystemVersion, MCP_TitleListByDevice
– ax: Small tweaks and optimizations to audio handling
– nn_ac: Added API GetConnectResult, GetLastErrorCode, GetStatus
– nn_ac: Fixed the return values of IsApplicationConnected, GetConnectStatus, GetAssignedAddress, GetAssignedSubnet
– nn_act: Implemented API AcquireIndependentServiceToken
– nn_acp: Implemented API ACPGetSaveDataTitleIdList, ACPGetTitleSaveMetaXml, ACPGetTitleSaveDirEx
– nn_erreula: Implemented preliminary support for nn_erreula library
– nlibcurl: Implemented a large chunk of Cafe OS nlibcurl functions
– GX2: Fixed a bug that caused a mismatch between geometry and pixel shader attribute location
– GX2: Fixed a rare bug that caused textures to be dropped from the texture cache after a period of time despite being still in use
– nsysnet: Added API NSSLCreateContext, NSSLSetClientPKI, NSSLAddServerPKI, NSSLAddServerPKIGroups, NSSLDestroyContext

Página oficial:
http://cemu.info/

Download:
http://cemu.info/releases/cemu_1.11.1.zip


No hay comentarios:

Publicar un comentario